سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست جعبه پلاستیکی جا دستمال لوازم کاغذی تبلیغاتی چندکاره رومیزی

ما اینجا هستیم کلکسیونی از محصولات خاص خانگی را در سایت قرار میدهیم

بهترین جعبه پلاستیکی دستمال کاغذی موجود در بازار ایران و جهان 20

پس از شستن دست ها ، پزشکان توصیه کردند تا حد ممکن از حوله استفاده نکنید و به جای آن از حوله های کاغذی یا خشک کن برقی استفاده کنید. به گفته محققان ، پس از شستن دست ها ، باکتری های موجود در پوست به سطح پوست آمده و هنگام شستن دست ها با حوله به پوست منتقل می شوند. این احتمال نفوذ باکتریها به سایر سطوح و پوست دیگران را افزایش می دهد. از طرف دیگر ، یکی از موارد استفاده از این دستمال مرطوب ها اغلب "توالت و توالت فرنگی است و همه اعتراف می کنند که فضا به خصوص در مکان عمومی آلوده شده است. بنابراین دستمال ها باید در ظروف عاری از آلودگی محیط بشوند. محیط های بسته مانند کابینت ها دسترسی به آن را دشوار می کند و استفاده از آن را دشوار می کند. به نظر می رسد ایده ساخت سفره دارای همان پایه است

 

بهترین جعبه پلاستیکی دستمال کاغذی موجود در بازار ایران و جهان 2024

 


از طرف دیگر ، در صورت داشتن زیبایی مورد انتظار ، می تواند وسیله ای تزئینی برای سرویس بهداشتی و آشپزخانه باشد. زیبایی یک ویژگی نسبی است و با سلیقه افراد رابطه ای کاملاً "مستقیم" دارد. جادویی که از نظر یک مشتری زیباست ، ممکن است مورد تایید مشتری دیگر نباشد.محصولات تولید شده توسط فروشگاه جا دستمالی لینک سرا به دلیل تنوع ، طرح ، رنگ و ... در بین عموم مردم محبوب هستند و از نظر مواد و کیفیت مورد تایید قرار گرفته اند. محصولات شرکت سونی از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و بسته به شرایط محیط تغییر رنگ نمی دهند. در همین حال ، دستمال در انواع رنگ های متناسب با سن به مشتریان این حق را می دهد تا محصولی را متناسب با سایر لوازم جانبی خانه خود انتخاب کنند.





جعبه پلاستیکی دستمال کاغذی مستطیلی سفید :

دستمال کاغذی را در محل دست نگه دارید. درب بالایی آن از بامبو تشکیل شده است که ماده ای تجدید پذیر است و برای جایگزینی بافت به راحتی از بین می رود. شکل و طراحی براق تمیز کردن را آسان کرده و متناسب با هر نوع دکوراسیون منزل است. برای گرفتن آسان ، درب بالایی یک دهانه بزرگ از بافت را ارائه می دهد که استفاده از آن را راحت تر می کند. از ترکیب به سبک ، این جعبه دستمال کاغذی همه کاره و منزل را بیشتر عملی و مفید می کند. پایه های پلاستیکی با دوام و بالای محصول چوبی بامبو میباشد 


مشخصات فنی

1 جعبه نگهدارنده بافت با درب

نام مدل     دستمال سفره ای بامبو و پلاستیک مستطیل پلاستیکی / جعبه بافت / جعبه بافت


جزئیات بیشتر      نام عمومی          میزبانان میز






جعبه پلاستیکی دستمال کاغذی رولی

شرح

فناوری نوآورانه چرخش و مکش قفل این امکان را برای نصب این محصول بدون چسب و ابزار فراهم می کند. ایده آل برای سرامیک ، شیشه و سایر سطوح غیر متخلخل ، قبل از استفاده از دیوار تمیز و خشک نگه دارید. لوازم جانبی حمام شگفت آور با دوام از جنس استیل ویژگی های جعبه نگهدارنده: هولدر رول توالت مدرن و شیک کاملاً جدید! هر بار یک رول توالت استاندارد اندازه دارد. قابل نصب در دیوار ، فضای زیادی را برای شما صرفه جویی می کند. برای زندگی روزمره ما مناسب است ، نیازهای مردم را برای زندگی بهتر برآورده می کند ساختار مناسب ، کیفیت عالی ، اتصال قابل اعتماد ، با دوام و نصب آسان. طراحی مدرن و شیک مناسب برای هر حمام است جا دستمال کاغذی پلاستیکی فقط برای قرار دادن دستمال نیست شما میتوانید انواع وسایل مورد نیاز خود را در داخل این باکس جا دستمالی بگذارید. مثلا میتوانید محصولات ضد عفونی کننده مثل الکل و یا مواد پاک کننده میکروب را در ان این باکس قرار دهید و برای خود یک باکس ضد عفوی کننده داشته باشید  چون این روزها بهداشت حرف اول را میزند.

مشخصات فنی

نام مدل    نگهدارنده جعبه بافت چند منظوره

تکه تکه تعداد رول ها   1

تعداد ورق در هر رول

وزن    0.25 گرم




جعبه پلاستیکی دستمال کاغذی رولی قفسه دار:

جا دستمال توالت ، نگهدارنده تلفن همراه ، 2 در 1 چند منظوره ، این قفسه برای قرار دادن تلفن همراه ، کلید ، زیرسیگاری ، ساعت ، عینک و سایر وسایل کوچک بسیار مناسب است. نصب آسان ، کاهش سردرگمی و بدون دردسر در هنگام نصب. ایده آل برای استفاده در توالت عمومی ، خانه ، مدرسه ، اتاق خواب ، حمام ، توالت ، هتل نصب آسان ، چند منظوره ، کاربردی و بادوام ، کاملاً زیبا. نگهدارنده دستمال توالت یک تصویر مد به دستشویی شما اضافه می کند. نگهدارنده حوله کاغذی دیواری می تواند باعث صرفه جویی در فضا شود ، بنابراین حمام شما را از راه های غیر قابل تصور کارآمد و راحت می کند. این نگهدارنده کاغذ توالت ، خطوط تمیز و صاف متناسب با سرویس بهداشتی مدرن است. تابلوی بالا برای نگهداری تلفن یا سایر لوازم جانبی ، و نگهدارنده زیر برای دستمال شما.

مشخصات فنی درون جعبه

 نگهدارنده کاغذ توالت قفسه متحرک

جعبه های بافتی چند منظوره قفسه متحرک قفسه رول نگهدارنده کاغذ توالت نگهدارنده حمام

مواد     پلاستیک

درب     نه

تعداد رول ها    1

رنگ    چند رنگ

وزن    200 گرم



جعبه پلاستیکی دستمال کاغذی استوانه ای مدرن لاکچری

طراحی ساده و در عین حال زیبا ؛ می تواند به عنوان دکوراسیون خانه شما استفاده کند ، دستمال را تمیز و خشک نگه می دارد. با دوام و مقاوم در برابر آب ، همچنین به عنوان نگهدارنده تلفن همراه عمل می کند.


بیشتر بخوانید : بهترین چرخ گوشت دستی پلاستیکی رومیزی خانگی مسافرتی 2023





جا دستمالی چند کاره رومیزی :

 سازمان دهنده ها و دستمال های رومیزی گزینه های عالی برای نظم دادن به میز شما هستند. به طور کلی، وسایل کوچک مانند ناخن گیر، وسایل شخصی و موارد مشابه در کمد، کشو یا میز ما باعث سردرگمی و شلوغی اتاق ما می شوند. در نهایت، زمانی که به آنها نیاز داریم، نمی توانیم آنها را به راحتی پیدا کنیم. سازمان دهنده به شما در حل این مشکل کمک می کند.  این یک سازمان دهنده است که می تواند از تمام لوازم جانبی مورد استفاده شما مانند دستمال کاغذی مرتب و مجلل، تلفن همراه، کنترلر، عینک و کلید استفاده کند. رنگ های روشن و ملایمی مانند صورتی، بنفش، هلویی، سبز، سفید و آبی وجود دارد و در سایر ابزارهای دستی کاربرد فراوانی دارد.

 

 

جا دستمال کاغذی سلطنتی



استفاده از جعبه دستمال کاغذی در زمان کرونا چقدر مهم است:

بهداشت  در این سالهایی که کرونا اماده است بسیار مهم است و اگر تا قبل کرونا بهداشت را رعایت نمیکردید باید به شما میگفت ایرادی ندارد ولی اگر الان هم رعایت نمیکنید پس باید منتظر ویروس کرونا باشید و بعدش بیماری وزمین گیر شدن پس با رعایت بهداشت میتوانید با این بیماری مبارزه نمایید البته واکسن کرونا فراموش نشود و لوازمی مثل جعبه دستمال کاغذی یا برای سرویس های بداشتی هم مهم تس و باید جای بهداشتی قرار گیرند.

 

 

 

 

 

 

سخن پایانی :


جا دستمال کاغذی  به عنوان یکی از پرکاربردترین و کاربردی ترین وسایل در خانه، دارای طراحی بسیار جذاب و شیکی است که در زیباسازی دکوراسیون منزل شما بسیار عالی عمل می کند و می توانید دستمال های خود را در این جعبه شیک قرار دهید تا آن را بیشتر زیبا کنید.جعبه های دستمال کاغذی در اشکال و اشکال مختلفی تولید می شوند، باید از مدلی با ظاهری شیک و زیبا استفاده نمایید، می توانید از مدل های کاستی، کلبه، رادیو فانتزی، پیانو این جعبه ها برای زیباتر شدن فضای میز خود استفاده کنید البده در مراکز پر رفت امد بهتر از از محصولات پلاستیکی استفاده نمایید تا راحت شستشو داده شود.