سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست جعبه پلاستیکی جا دستمال لوازم کاغذی تبلیغاتی چندکاره رومیزی

ما اینجا هستیم کلکسیونی از محصولات خاص خانگی را در سایت قرار میدهیم

معرفی سری جدید انواع جا دستمال کاغذی فانتزی جذاب خلاقانه 1403

    نظر

جای  دستمال کاغذی در خانه همیشه باید باشد می شوند. مطمئناً، شرکت های دستمال کاغذی تمام تلاش خود را می کنند تا طرح های خود را با محیط خانه ترکیب کنند،مریض بودن نه سرگرم کننده است و نه داشتن آلرژی. هر دوی آنها نیاز دارند که بینی خود را زیاد باد کنید و به طور کلی احساس بدبختی کنید.. نگهدارنده دستمال کاغذی شما باید سرگرم کننده، عجیب و غریب باشد و قطعات حس عالی ایجاد کند. با لیست زیر از بهترین دستمال‌سازهای عجیب و غریب که تا به حال ساخته شده‌اند، احساس بهتری نسبت به جا دستمالی داشته باشید.

 

 

جا دستمال کاغذی آتشفشان

 

جا دستمال کاغذی آتشفشان : 

این جا دستمال کاغذی وسیله ای است که می تواند زیبایی یک خانه را تحت تاثیر قرار دهد و تاثیرگذارترین جزییات است به طوری که بسیاری از افراد از جعبه دستمال کاغذی در منزل استفاده می کنند، مدلی مشابه سایر وسایل سبک است که می توان با توجه به دکوراسیون و سلیقه انتخاب کرد.

 

 

 

جا دستمال کاغذی عروس

 

 

جا دستمال کاغذی عروس :

 

رنگ: نقره ای

جنس اکریلیک

برند S R انحصاری

سبک زیبا

ابعاد مورد LxWxH 25 x 14 x 10 سانتی متر

در مورد این مورد

اندازه: 25x14x10 سانتی متر

دهانه ما برای برداشتن بافت از سوراخ آسان است و می توان بارها و بارها از آن استفاده کرد. جعبه دستمال کاغذی ظاهری زیبا و مجلل دارد.این مناسب برای خانواده عمومی، کافی شاپ، هتل، بار، ، و برای دکوراسیون ماشین و استفاده روزانه است. شما می توانید: 1 x جعبه دستمال کاغذی میباشدو

 

 

 

جا دستمال کاغذی گربه

 

 

 

جا دستمال کاغذی گربه :


این بچه گربه ها دوست دارند کمک کند - با کمک دوست گربه سان مورد اعتماد خود، دستمال کاغذی خود را در نزدیکی خود نگه دارید.نگهدارنده دستمال کاغذی خنده دار - مطمئناً خنده زیادی خواهید داشت و بازدیدکنندگان اتاق پودر یا دفتر شما دوست دارند از این گربه عجیب و غریب دستمال کاغذی بگیرند.

متناسب با جعبه های بافت مربعی - ابعاد 12.5 اینچ طول x 9.25 اینچ عرض، متناسب با جعبه های دستمال مربع استاندارد.یک هدیه عالی ایجاد می کند - عاشقان گربه از همه جا می خندند و این جا دستمال کاغذی خنده دار را دوست خواهند داشت.مواد با کیفیت - هر نگهدارنده دستمال Cat Butt از رزین قالبی ساخته شده است که به راحتی تمیز می شود و برای ماندگاری طراحی شده است. شستشوی دستی در صورت نیاز با آب گرم صابون است.

 

 

جعبه دستمال کاغذی کیوت

 

 

 

سخن انتهایی :

 

انواع پایه های رول، استند و جا دستمال کاغذی را می توانید به صورت آنلاین مشاهده و مقایسه کنید. جای دستمال کاغذی به عوامل زیادی بستگی دارد که مهمترین آنها جنس است. آنچه می توانم بگویم این است که مواد پلاستیکی معمولاً ارزانتر از مواد دیگر هستند و حمام رطوبت بالایی دارد و تماس با آب مستلزم استفاده از مواد دیگری است، بنابراین استفاده از مواد پلاستیکی نیز توصیه می شود. سریعتر از پلاستیک تجزیه می شود و طول عمر کمتری دارد و اکثر وسایل بهداشتی دیگر مانند کاسه توالت، آینه و قفسه ها نیز پلاستیکی هستند.